Bizonyíték, hogy létezik a bújtatott reklám (Tiltott reklám a VV4-ben 2.)

Sokan úgy gondolják, hogy a filmekbe és a sorozatokba az "élet részeként" kerülnek a dohánytermékek amikor ezért pénzt is kapnak akkor ezek dohányreklámok. A csatolt képen egy dokumentum látszik, amelyen Sylvester Stallone kézjegye szerepel. Ebben a dokumentumban Stallone igéretet tesz arra, hogy jó pénzért a filmjeiben használni fog dohánytermékeket.

 

http://tobaccodocuments.org/youth/AmBWC19830614.Lt.html

Hazai mozifilmekben is fellelehetőek a dohányreklámok. Azonban ezek a reklámok már több, mint 10 éve törvénytelenek. Ez ellen a szabály ellen az RTL klub is tiltakozott, mert féltette a reklám bevételeit.

Most már a dohányipar a háttérben rendezi ezeket a dolgokat oly módon, hogy nehéz legyen bizonyítani a kötődést. Minden lehetőséget megragadnak, hogy reklámozzanak, de ne lehessen ezt reklámként felfogni.

Például hogyan lehet az, hogy a szívbillentyű zavarral "kűzdő" VV4 szereplő főmüsor időben dohányzik és közben úgy sajnáltatja magát, hogy a szíve miatt nem lehet gyereke? Nem szól neki senki, hogy a dohányzás nem segít sem a szíve helyzetén sem a jövendő gyermeke egészségén...

Miért engedik, hogy a jacuzzi-ban úgy dohányozzon bármely szereplő, hogy mellette még látszik a dohánytermék doboza és kivehetőek a termék ismertető jelei?

Véletlenek? Lehet.  A mellékelt Stallone levél is csak másfél évtized után került nyilvánosságra így nem fogjuk hamar megtudni, hogy kitől megy a pénz a "véletlenül" megjelenő dohánytermékért.

A dohányfüst károsítja a dohányfüstöt szívók egészségét azaz mindenkiét aki elhalad a VV4 teraszának bejárata előtt vagy ha a jacuzziban dohányoznak. A dohányfüstnek nincs minimális határértéke. A legkisebb mennyiségben is mérgező!!

Lásd.: www.cikiacigi.hu  az oldalt az ÁNTSZ szervezete az OEFI üzemelteti.

Tehát a dohányzás engedélyezésével a szerkesztők tudatosan hagyják, hogy a szereplők megsértsék a VV4 szereplőinek fizikai bántalmazására vonatkozó szabályzatát. Ez a legsúlyosabb bizonyíték arra, hogy valamilyen úton módon a dohányipar és az RTL klub illetve a VV4 producerei megtalálták azt a fedő lehetőséget hogy "véletlenül" főműsoridőben szuggesztív módon pörgessék a dohányfogyasztást.

Biztos jó pénzért...

3 Tovább

RTL klub tiltott dohányreklámot folytat a Való Világ 4. műsorában

Indirekt módon bizonyítható, hogy az RTL Klub tiltott dohányreklámot támogat a Való Világ 4. műsorában.

A következő bizonyítékok sorolhatóak fel:

1. A dohánytermékek csomagoló anyagait nem homályosítják el.

Ezt az eljárást az RTL klub szokta használni amikor olyan termékek ismertető jeleit takarja ki amelyekért nem fizették meg számára a reklámozás díját. Itt nem használja ezt a módszert. Ez csak azért lehet, mert pénzt kapnak érte.

 

2. A műsor szabályzatában benne van, hogy a szereplők a többi szereplő egészségét nem veszélyeztethetik. A dohányfüst viszont kismértékben is káros:

http://www.webbeteg.hu/cikkek/legzoszervi_betegseg/9824/karos-dohanyfust

Tehát a dohányzó szereplők veszélyeztetik a többi szereplő egészségét. Mi érdeke van abból a müsor szerkesztőinek, hogy ilyenkor nem a szabályzat szerint járnak el?

http://hvg.hu/egeszseg/20100209_dohanyzas_fust_rak

Lenne lehetőség arra, hogy a dohánytermékeket ne engedjék be a villába, de a szerkesztők nem élnek ezzel a lehetőséggel. Vajon mi érdekük van abból, hogy a szereplők a saját és a többi szereplő egészségét veszélyeztessék?

Volt már arra példa, hogy kizártak egy szereplőt azért, mert veszélyeztette a többi szereplő egészségét.

 

Csak megjegyezném, hogy az RTL klub az őserdős "celeb" "reality" show-jában is minden ételért meg kellett "küzdeni" a játékosoknak, de Tóth Gabi énekesnő mindennap megkapta a cigi adagját mindenféle küzdelem nélkül. Tudni kell, hogy Tóth Gabi énekesnőnek - a hírek szerint - már kétszer operálták a szájüregét ciszták miatt.

Direkt azért adnak cigarettát a szereplőknek, hogy a TV néző dohányzókat tudat alatt dohányzásra bíztassák a főműsoridőben sugárzott dohányzás látványával.

A való világ műsorban is megfigyelhető, hogy a két görögszármazású szereplő is sűrűn dohányzik és az látszik rajtuk, hogy a műsorba kerülés előtt nem igen dohányoztak. A társaság hatott rájuk.

 

A dohánygyárak szövetségbe tömörülve egységesen a dohányfogyasztás növekedésének ösztönzését tűzték ki célul. Ehhez minden bújtatott reklám lehetőséget felhasználnak úgy hogy az ne hasson reklámnak, mert az törvénytelen.

 

Azért törvénytelen a dohánytermékek reklámozása, mert ez volt az ára annak a furcsa és képmutató engedékenységnek, hogy a dohánytermékeket lehet még árulni annak ellenére, hogy halált okoz.

Mutasson bárki még egy olyan terméket illetve élelmiszert, amelynek rendeltetésszerű használatával rákot lehet kapni és ennek tudatában ki lehet tenni a kereskedelmi polcokra!

Már a tejet le kell szedni a polcokról ha lejár a szavatosságuk. Nem lehet akkor sem kirakni ha ráírják, hogy hasmenést és hányingert okoz a fogyasztása.

A dohánytermékeket ki lehet tenni a polcokra és az RTL klub segítségével még reklámozni is lehet azokat. Csak ügyesen kell a reklámokat csinálni. Úgy, hogy a hatóságok ne vegyék észre. Úgy, hogy a fogyasztók tudat alatt vezérelve legyenek. Úgy ahogy az RTL klub teszi...

2 Tovább

antismoke

blogavatar

A nemdohányzók védelmének fontosságára való figyelemfelhívás dohányfüstöléssel azaz környezetszennyezéssel járó, alkotmány ellenes cselekmények bemutatásával.

Utolsó kommentek